tisdag, november 24, 2009

I natt i natt äre du äre jag

I dag har jag först fått och sedan mist, men fast det nog låter hemskt så känns det rätt bra. Man måste ibland låta något gå en förbi för att fånga något annat, inte ta kakan och ha den kvar.

Jag går mot en ny era ett nytt bokslut, början whatever, what the fuck! Måste sluta m detta svampandes av känslor andra mina, blanda skaka, det tar sådan kraft. Som just nu inte finns. Det kom som ett wakeuppcall till mig, till Ragnar.

Men nu går vi mot en ny morgon, en helt ny dag som kommer full med spännande överraskningar. i morgon ska jag ringa mig för lite, och till helgen blir det ju Jokkmokk för mig hundarna och syster ska bli jätteskoj.

Ja undrans om det märks att timmen är sen då jag skriver detta.. Kom igen livet, nu leks det. Jag känner glädjen komma sprudlande och farande Jihoo..Spring spring spring släpp hästarna fria, ooh runaway horses oho take me to the....... Oho baby hold on tight...

Godnatt sov gott drömsött///Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar