torsdag, oktober 22, 2009

Vad gör jag nu?

Hejsan
nu var det ett tag sedan jag skrev en liten rad. Jorå de är fint om än så rörigt.
Min karl har börjat på ett jobb där han trivs, modren och mormor kommer på besök i morgon..
Sitter här och skriver litegranna innan jag ska m den förbannade bussen, är less buss.

Inget kul att vara testresenär om man lär upp en timme tidigare än vanligt minst, och sedan till råga på det ta bilen 2,6 mil först!!
Jupp så är det, och jag måste åka 12 dagar alltså tur och retur för att int bli återbetalningsskyldig, tala om fälla, men jag drar ju int in miljögifter till Ume, de får jag väl vara stolt över.

Nu ska jag på toa sedan sticka till bussen, komma hem till en sovande karl(så duktig i dag) Var och storhandlade på maxi så jag slipper tänka på det då jag jobbar dag och skall hinna m och hämta upp mor och mommo, de blir en överaskning för dem. Jag ska joina dem från Ume tänkte jag.. Hi hi!!

På återseénde a´ revoár  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar