lördag, juli 02, 2011

Fästing på ögat

En sådan hittade jag i mitt ögonfransfäste i dag. Det är en hona dessutom
Förtjusande dam som satte sig och slurpade vid mitt öga. NOT!" Jag satt ute på nätet i förmmiddags och jag kände jag hade nåt på ögat och en frans lossade(slug jäkel) Då jag fått hjälp att avyttra denna horbida varelse, gav jag mig i väg på en terräng cykel tur(runt milen) i skogen cyklade jag på skogsvägar. När jag kommit hem gick jag till havet vindarna låg på, men det blåste rätt, vågorna gick mot land(då blåser ytvattnet in) och vattnet blir varmt/lagomt.. Simmade drygt 4oo m.. Perfekt sätt att både få träna och svalka bort all svett.

Varför jag tränar som jag gör? Jag är inne på Triathlon.. Det verkar skoj, ska börja skriva om min träning. Hoppas kunna motiveraa andra nybörjare då oxå.. 

Nu ska jag packa i ordning för kvällens party.. Kram kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar