torsdag, september 17, 2009

I spending my time, watching the sun goes down

Idag har jag stadat koket ajsan bajsan sa noga det vart. Skulle ha hastat mig lite men det sket sig, Emli hade ju inte friskforklarat sig i tid till jobbet,sa de hade redan satt ut en vikarie.Men de ordnade sig hon fick jobba kvall instead.
och da jag inte diggar att andra min planering sa much, vurti de att de vart hasteri i morgon, eftersom jag kom igang sa bra m stadningen ju, sadant ska man inte lagga hinder i vagen for, de aer ju int ofta som stadrycken kommer...
I dag har jag haft en kanondag,efter stadningen fixade jag en underbar(den vart ju det)Lasagne, glutenfri narsom pa bechamelsasen(hade gatt och rett lika bra m majstarkelse). Istallet for plattor hade jag skivad zuccini.
M, m, m!!! Jattesmaskens och sedan madde maggen sa mkt battre.

Efter den goda maten, stack karaste i vag till en kompis, de var skont, sa himla viktigt med egentid. Lyssnat pa ROCKKLASSIKER pa 106,6 mgz. sa underbart m hardrock YEA!!
Sedan gjorde jag eld i oppna spisen, tankte satta mig m senaste bokfyndet(fran emli, lanad pa bibblo)Mr tourette och jag en biografi av,Pelle Sandstrak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar