onsdag, december 23, 2009

Jag är så glad i Juletid ;)


Vi har inte haft det lätt jag och käraste, men vi har klarat oss. Vi är lyckliga vi har tak över huvudet, hus med värme, mat på bordet om en lite knappt ibland.


Det som skulle göra mig lyckligare är att få dela med mig av de jag faktiskt har till de som har värre. Vi är så rika jag och mannen på något som inte alla har:"KÄRLEK" 


M, m, m I morgon är det, den stora dagaen då vi firar något fantstiskt "Jesu födelse" och vart och hur tillstod denna händelse.Jo i ett stall sägs det. men där fanns kärlek så god så det övervann hatet från Herodes, som skickat ut sina män för att mörda Jesus. Endast  kärleken segrar över ondska och hat..




Med det önskar jag er all där ute "en riktigt ljuvlig helt underbar Jul" i gemenskap med de nära och kära, sänd gärna en tanke ell ngt till de som inget har.


P.s.  När Ragnar städade ur garderoben hittade han massor av byxor som var hela men inte riktigt passade, så de fick åka in till Ume för att användas av någon som har dåligt m byxor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar