onsdag, augusti 26, 2009

Vem tar hand om hosten under varen



Konstig fraga i en konstig tid.Det verkar som jag faktiskt har fortrostan i var herre vagar gora det som kans bra, vill verkligen ga denna utbildning i host. upp till fjalls, kanns sa kul..

Haller tummarna for min fina syster som haller pa m antagningskonferansen..

Vi onskar jag och alsklingen att fa i framtiden driva ngt som aer vart eget i samklang m Guds underbara natur och skapelse.

har borjat jobba igen och det kans bara bra, far val se hur lange jag har jobbet, vad Gud vill.

Ngt vet jag det aer att vi manniskor maste vaga slappa taget och ha fortrostan att det finns en makt dar uppe som faktiskt kan hjalpa oss da vi ber om det, men vi maste tro pa att de vi ber om faktiskt uppfylls, for det mesta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar