söndag, april 04, 2010

Påskens underbara vemod

Jag är så glad för vad jag har. 
Jag har en man som älskar mig över allt. 
Jag/vi har ett hus, en gård m potential till vårt självförverkligande självhushålls-liv. Vi har snart tapetserat klart uppe-på (övervåningen) 
Jag har mat på bordet var dag. 
Jag har ett jobb
Jag har underbara vänner som lånat ut sina hästar till mig en hel vecka. och som också ställer upp då det krisat.
Jag har en säng att sova i med täcke och kuddar ;))
Jag har Guds vackraste natur utanför min dörr.
Jag har idag en klarblå himmel att spegla mitt lyckliga sinne mot.
Jag har underbara systrar, 4 i mitt hjärta
Jag har föräldrar
Jag har en fantastisk mormor
Jag har ben som kan gå och springa
Jag har en Gud vars son sett till att dö för min skull, för mina synder


Käre herre jag tackar dig för mitt underbara liv som jag hoppas bara just börjat.....


                   AMEN





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar