onsdag, mars 30, 2011

Emotionell är jag idag

Vad jag saknar min familj i dag,  min dalafamilj syskon tvilling.. Har idag en emotionell dag något så fruktansvärt, gråter och snorar om vart annat. och har storstädat fast jag egentligen skulle behövt vara nerbäddad, stod bara inte ut med alla hundhår som flög upp så fort man rör sig..

Tänkte att nu vill jag nog vara hos tvilling papps och Erik i Ludvika, saknar er sååå. Lyssnar nu på the Ark it's take a fool to remaine saine.. Kanske det ligger något i det. Love you Ola Salo!!

Jag är grymt förskyld idag hoppas jag är bättre i morgon, vi har ju knappt vikarier på jobbet, vars finns alla som vill ha jobb. Omsorgen i Östhammars kommun skriker på vikarier..

Ska ta och hitta på något att stoppa i huvudet då, hart inte vart suget alls i dag men måste..

Vill ju bara kramas..

"Höres"
Gisela twin of mine och mr darzy

Älskade unge

Mormor och Emelie

Erik älskade systerson

1 kommentar:

  1. När Erik hörde att du var ledsen så skulle jag hälsa många pussar och kramar från honom!
    Han sade det igår. Så kramar och pussar från Erik och mig!

    SvaraRadera