måndag, mars 14, 2011

Våren är på god väg

Det är så härligt och detta tänker jag fira med lite bilder. Bilderna är om lite allt möjligt (bildtexten får avslöja) Våren och ljuset ger en både trötthet, pigghet och inspiration. Detta tillägnas mina systrar som alltid finns i mitt hjärta. Älskar er härifrån och till evigheten..
På Gräsö
Gräsö
Gräsö
Gräsö
Gräsö
Gräsö-Tess
Sjöbodar på Gräsö
Vid en Gräsöbrygga
Jupp jag håller på med. Det blir som
tid med handarbete då man leveer utan tv

http://www.ortagubben.se/kosttillskott-c-205-1.aspx
Där jag köpt piller, som jag numera  kommer att behöva.
De Gula i mitten är flexilett som fått Ragnars värk att hålla sig borta
Flexilett är baserad på bl.a. grönläppad mussla, gurkmeja & ingerfära.

Mina tillskott
Utsikt från lilla huset
Rum med utsikt
Min älskade tvilling med sonen Erik
Darzy och Crimdons Sweet Freedom
Gisan och Erik
Gräsöbrygga
En bra bok

Höres alla mina underbara stalkers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar