tisdag, juni 21, 2011

Carolina Rediviva

 bild lånad från sfv.se

I dag har jag vart på gruppmöte i Uppsala, mötet är väl första steget i en vidare utredning om man har ett neuropsykiatriskt handikapp(AdHd, Tourette, Damp, Add, Biopolär m.fl.) Vi vart minst sagt späckade m info, nästa steg i processen är att en kurator ringer upp, vi har gjort "hemläxan" och sedan blir det vidareslussning i process.

Innan mötet åt vi. Jag åt sushi och Ragnar på Donken. Gick till vackra Carolina Rediviva där dom hade en utställning med silverbibeln (Gothisk erövring)
Sedan gick vi och drack lite kaffe vid svandammen.. Dagen gick och det vart början på något nytt kan jag tro!" I morgon ska vi hämta nåt schaktblad åt min makes bror, se om man kan hitta på något på vägen till eller ifrån. Ja nu blir det bara Rappakalja känner jag...... Så gonatt"

Höres"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar