söndag, juni 19, 2011

When my dreams come true

Var inne på viktop.se då jag var inne på en tråd vad man vil göra då man blivit smal.
Mina mål är:
Springa 3 km under 18 minuter(för då kvalar jag till Lottakårens grundkurs)

I höst har jag anmält mig till jägarexamen(vara smidig i skog och mark)

Även till en navigationskurs, senare ev. kustskepparexamen(bor just nu i skärgården) Vill ju kunnas farlederna bra "det finns jäkligt med grund" Bra kunskap att kunna navigera och att kunna läsa sjökort.

Finner jag fortfarande jakten är lika skoj som mannen lutar det nog åt att skaffa en Vorsteh framtidshunden

Fjällvandring, vandra någon Pilgrimsled (lära känna sig själv, om det någonsin går?)

Kunna göra det jag vill helt enkelt, och inte behöva oroa sig för att de skall ha min storlek..

Kan ju sitta på stolar numera utan att de fastnar eller välter eller ännu värre går sönder.

Fast redan har många saker uppfyllts. Jag har ridit, blivit av med mina magtarmproblem: IBS (colon irritable)

Jaa tack Gud för livet!"

"HÖRES"





2 kommentarer:

  1. Kära syster att lära känna sig själv, börjar du nog göra vid det här laget men att stå för sina begränsningar, integritet och förstå att man är unik, det får man jobba med hela livet.
    Du är bäst på att vara DU.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket käraste syster <3

    SvaraRadera