tisdag, juni 21, 2011

Hjälp mig i denna djungel av löparskor

Hej hej hjälp mig.
Jag är en grov böna på nästan 100 pannor som tänkt mig att börja småspringa lite, och undrar då vad man skall välja i denna djungel Dessa tycker syster då Syster Gia motivera varför. Jag vill ha kommentarer från er som gått ner och börjat springa. Såklart andras idéer också.

Jag har tänkt springa mest i skog och på grusväg, går asfaltsträckorna. Jag har grövre modell av fötter brukar köra på herr. Gjorde ett test då vart det dessa..

2 kommentarer:

  1. De såg mer ut som vandringskängor, du får ta och prova. Ja det ska då vara Asics iallafall, helt klart bästa löparskon vad beträffar kvalite,komfort och prestanda!!
    De jag har köpte jag begangnade men de är super ändå.

    Pöss/ Gia

    SvaraRadera
  2. Kolla länken hur man kunde se vilken mod man skulle ha ;)

    SvaraRadera