söndag, juli 11, 2010

För att du finns för att du.....

Vad fina många vardagsänglar som så fint kommer och sluter upp vid min sida, när jag behöver det som allra mest. Jag älskar er ni är underbara. Detta är en jobbig grej att gå igenom och man behöver alla fina änglar som kan tänkas finnas, och jag måste då säga tvärs emot  de flesta att ni är många fler än jag trodde.


Nu har jag också fått tala med min tvillingsyrra och vart ute på en sida(ett forum) som heter viktop.se. Där  ute kan man tala med både de som ska opereras och har, man kan även ta reda på om man får något op-sällskap till det sjukhuset man ska, m.m. 


I dag har jag vart kokerska på Näsland medan karlarna har målat Magnus och Emelies hus. Det vart nästan klart, barnen var också med och målade, de vart kletiga, men gick bort så lätt med..... Galltvål!!! Genom barn och skitighet lär man sig hur livet skall levas som bäst..


Höres"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar